Гарантія
- На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує відсутність в товарі дефектів в матеріалах, а також заводських дефектів.
- Гарантія надається на термін від 6 до 60 місяців. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
- Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів у товара при його придбанні.
Обмін / повернення
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів, відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.
Для цього, будь ласка, забезпечте:
- Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, конструкція не піддавалася змінам, інше;
- Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- Збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру продавця, про те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна обміняти / повернути товар?
В першу чергу, якщо у вас виникли проблеми з налаштуванням товару – зверніться в службу підтримки магазину за номером телефону +38 (063) 499-75-87
Після того можете відправити товар за допомогою компанії “Нова Пошта”. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або ж повернемо гроші.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленої комплектації, упаковки.
“Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний термін”
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний новий.
Для цього, будь ласка, надайте нам товар в повній комплектації
У яких випадках гарантія не надається?
Згідно із законом, гарантія втрачає силу при таких умовах:
- пошкоджена цілісність захисних знаків виробника або продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і інше;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або НЕ обережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах або в гарантійному талоні;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт, або порушені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- серійний номер, який знаходиться в пам’яті пристрою, змінено, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу товару;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, яке виникло в результаті недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння в корпус сторонніх предметів і т.д.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, які викликані результатом з’єднання і підключення товару до інших пристроїв;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.